Re: Frekvenční měnič

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Pátek Květen 17 14:40:07 CEST 2019

Za dobrou cenu je toto
https://vyboelectric.cz/obchod/4kw-frekvencni-menic-standard-a550-4t0040-400v/
Fungují ale jsou haklive na teplo a krajní výkon. Sám jsem o nich nevěděl
ale ted tu mám 4 na opravu tak jsem si prostudoval dokumentaci a to
potřebné maji. Tam odkud mi je poslali jich maji několik desítek kusů a
nemají s němi problemy. Těm 4 vyschly kondíky takže oprava celkem bez
problemů. K vůli ceně se neoplatí řešit větší opravy.