RE: Usínání PC win 10

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Květen 17 10:43:10 CEST 2019

Mělo by to jít nastavit přes příkaz powercfg. Takže si udělat dávku na nastavení nevypínání a buď dat do plánovače úloh, ať se to třeba jednou za den provede nebo dat po spuštění, ať se to nastaví po přihlášení uživatele.
Pravděpodobně to jde i přes registry, ale může to pak chtít restart, aby se to aplikovalo.