Menice (repro) Harman Kardon

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Květen 16 14:41:10 CEST 2019

Dá se ten obvod běžně koupit? Koukal jsem na odkaz do "obrázků" a
nějaké plošné spoje tam jsou, ale jelikož se v tom vůbec neorientuji
tak nevím zda je ten obvod universální nebo jestli to není pasované
přímo na daný reproduktor atd. Jednou jsem dělal wifi rádio s ESP8266
(včetně malé SRAM jako vyrovnávací paměť) udělal jsem skříňku z 5mm
překližky, koupil větší reprák (80mm) a říkal jsem si, že to bude hrát
celkem dobře. Jenomže je to dost ploché i když ta skříňka tak litr
objem mít bude... Tak mě napadlo použít nějaký obvod, který se dává do
těch BT repráčků, protože je mi jasné, že ty BT repráčky jsou dost
"přiživené", aby hrály tak jak hrají...

MG