Re: Nákup 3D tiskárny

Milan B. milan na bastl.sk
Čtvrtek Květen 16 12:26:42 CEST 2019

On 5/16/2019 12:15 PM, Jan Kuba wrote:
> Tu pružnou magnetickou podložku mám přímo originál na Ender 3 Pro.
>  Nikdy jsem ještě žádné lepidlo nepoužíval... Sundavá se to nádherně s
> celou podložkou a pak se to jednoduše odloupne. Podložka ke třeba
> občas umýt lihem.

Obavy u magnetickej pružnej podložky mám skôr z toho, či magnet udrží
napätie chladnúceho ABS a nebude sa nadvihovať.

Druhá obava je či pri bočnom tlaku (hlava zavadí o nejaký výčnelok -
výsledok warpingu a curlingu) sa neposunie. Občas sa to stáva aj pri
skle pricvaknutom svorkami.

Podložku mám doma pripravenú, a tá prídržná sila sa mi nezdá veľmi veľká.

-m-