Re: Nákup 3D tiskárny

Milan B. milan na bastl.sk
Čtvrtek Květen 16 12:20:53 CEST 2019

On 5/16/2019 12:01 PM, Jaroslav Buchta wrote:
> To zrcadlo me zajima - kupujete nejake hotove nebo se reze na miru a
> zabrousi? Zkusim se poptat sklenare pri ceste ale pochybuju, ze bych
> se na cenu 2E dostal.

Dal som si narezať a zabrúsit (osámovať - tak sa vraj volá to
najjednoduchšie zabrúsenie "aby sa človek neporezal").

Cena zrkadiel je nejakých €25 za štvorcový meter. Zrkadiel 22x22cm sa
vám do metra zmestí 20. Plus práca a zábrus.

Účet už nemám, ale 6 zrkadiel ma stálo okolo €15. V Bratislave na
Košickej, ale to máte asi od ruky.

Zrkadlo som začal používať bo mám dojem, že je rovnejšie ako bežné
tabuľové sklo a na 4mm som prešiel aby tak nekopírovalo mierne
nerovnosti hliníkovej podložky.

Subjektívny pocit je taký, že to pomohlo.

-m-