OT: EVOLVEO STRONGPHONE X1

Josef Zeman jozem na volny.cz
Čtvrtek Květen 16 12:20:04 CEST 2019

Náhodně jsem na něj narazil v huramobilu na Bělehradské v Praze. Poté,
co jsem dva mobily zlikvidoval, jsem se také poohlížel po něčem
odolném. Původně to byl low cost favorit pro "nebezpečné" akce s
myšlenkou "když ho zase křápnu, tak se tolik nestane." Skončil jsem u
DooGee S60, což je úplně jiná liga a nemohu si ho vynachválit. Možná,
že tam už je to s křížem po funusu, protože je to tak půl roku, ale
zrovna tam mám vyzkoušeno, že seženou kdeco. Já ho chtěl koupit u
Číňana, ale tam měli dva kousky fyzicky skladem a za obdobné peníze.
Googlit, googlit, ......

Zeman