Re: Nákup 3D tiskárny

Robert Vida vida.hu na gmail.com
Čtvrtek Květen 16 09:48:04 CEST 2019

JA mám tlačiareň Anycubic I3 mega, tam je stôl  ultrabase,
https://www.ebay.com/itm/EU-Anycubic-240-310mm-Ultrabase-Glass-Platform-For-imprimante-3D-MK2-MK3-Heatbed/292930499932?hash=item443404b55c:m:mPZvwu_yT7V_ZVCkqEwdZUQ

PLA a PET tam drží dobre, keď sa nechá vychladnúť stôl (niekolko hodín) tak
sa dá jednoducho odlepiť vytlačený výrobok. dôležité je pred každou tlačou
podložku odmastiť  liehom.

ABS má tendenciu sa uvoľňovať, k uvolneniu dochádza pri výške tlače cca 3-4
mm vplyvom smršťovania.

robo

st 15. 5. 2019 o 22:51 Aleš Procháska <prochaska na divesoft.cz> napísal(a):