EAGLE - rastr

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Květen 15 21:44:25 CEST 2019

Dne 15.5.2019 v 21:01 Pavel Kutina napsal(a):

> A zvrhlost - to je právě ono, 0.1 čeho? Default jsou palce, takže 2.54
> mm? A nebude to někde mimo?

0.1 je defaultní rastr pro schema, asi je to palce, to nevím, neměřil
jsem to. Stejně schema roztahuji a zase smršťuji. A ani tisk nedělám v
měřítku, většinou si ho zmenšuji nebo zvětšuji na přiměřený násobek
papíru na který chci tisknout.

> Jinak začít od nestandardní součástky předpokládá, že při začátku
> malování vím, že je nestandardní :) Vzhledem k tomu, že jsem u některých
> netušil, že je vůbec budu používat, natožpak že mohou být
> nestandardní... budu se tomu snažit vyvarovat.

Proč? prostě jedu k součástce s čárou a vidím, že mířím mimo střed
(žlutá má na sobě zlom), tak pochopím, že je zrovna tenhle pad mimo
rastr. OK, tak stisknu Esc abych přerušil kreslení a kliknu do toho
padu, který je mimo rastr a vracím se k původní přerušené čáře
Znovu připomenu, že to platí jen u desky, pro schema mi to stojí za to
si součástku poeditovat.