EAGLE - rastr

Středa Květen 15 20:58:28 CEST 2019

Taky se dá nastavit alternativní rastr, který má jiné jednotky, než nativní a při
práci zmáčknutím Alt používat ten alternativní. Např. při move, při kreslení spojů,
při malování výběru atd. Já si občas dopomůžu třeba při malování obrysu nastavením
rastru na hodně obskurní hodnoty.
Jen bacha, když měníš jednotky v tom comboboxu, tak to automaticky přepočítá
číselnou hodnotu, takže když chceš nastavit třeba na 13.7 mm, tak nejdřív zvolit mm
a pak teprv napsat číslo 13.7.

Občas se hodí ten rastr si zapnout, abys měl přehled, kam se to dá přirozeně
pohnout, anebo vypnout, aby mi tam nezacláněl.

Hodnoty i viditelnost rastru se nastavuje v dialogu příkazu grid.

D.