EAGLE - rastr

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Květen 15 18:27:12 CEST 2019

Zdravim,

dalsi zacatecnicky dotaz - je nejaka casta, jak v Eaglu nebojovat s rastrem?
Mam stejny problem ve schematu, jako u desky - mam nejakou cizi knihovnu, v
ni neco, co ma ve schematu namalovane nohy v palcich, takze do milimetroveho
rastru mi to nijak esteticky nesedi, pripadne naopak, pokud kreslim v mil.
Nuti mne to volit mensi a jeste mensi rastr (az je nejmensi na celem svete),
a s tim se pak neskutecne blbe malujou kolme cary.

V jakych jednotkach / rastrech nejcasteji malujete vy, jak tenhle nesoulad
rozumne a jednoduse vyresit? Rikal jsem si, ze si otevru cizi symbol, to si
naimportuju do sve knihovny a tam si to zedituju a srovnam roztec, co ja
vim, na milimetr ve schematu. Ale tudy asi cesta asi nevede, jakmile uz je
to jednou namalovane, tak to proste do hrubejsiho rastru nepretahnu (teda
jo, zmenim rastr na maly, cuknu s tim, zmenim rastr na velky a koukam,
jestli jsem se trefil).

Je to nejak resitelne? Zacinam malovat novy projekt a rad bych se temhle
taneckum vyhnul, pokud to jen trochu pujde...

Diky.

Pavel Kutina