RE: Staré knihy a katalogy

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Středa Květen 15 08:55:01 CEST 2019

Třeba tam mate nejaky legendarni kousek, jako třeba Electronic design circuits and systems od Savanta (rok vydani začátek devadesátek) a pak to je opravdu velka skoda vyhazovat (nebo davat zadarmo). Z toho, co tam je, se da 90% použít kdykoliv.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Zdenek
Sent: Wednesday, May 15, 2019 8:24 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Staré knihy a katalogy

Nafottím titulní strany. Zabere to pár minut.

Jen jsem si nebyl jistý, jestli to má u tak staré literatury ještě smysl. Případně jestli se někomu vyplatí kvůli tomu přijet...

> Od: "Jaroslav Kotlaba" <kotlaba.hw na seznam.cz <mailto:kotlaba.hw na seznam.cz> >
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz <mailto:hw-list na list.hw.cz> >
> Datum: 15.05.2019 07:38
> Předmět: Re: Staré knihy a katalogy

Co zkusit udělat seznam (nebo fotku pokud to máš někde seřazené že jsou vidět hřbety s názvy) a nabídnout za odvoz?

Já jsem se takhle zbavil časopisů AR, RK, HaZ a ST, svého času jsem byl postižený záchvatem pracovitosti, srovnal jsem si jednotlivé ročníky, zabalil a odstěhoval do dřevníku. A po několika letech mi bylo jasné, že už to asi nikdy nerozbalím, vyhodit mi to bylo líto, tak jsem to dal do placu. Pravda, nebylo moc zájemců co vy se o to servali, ale jeden, snad vedoucí nějakého kroužku, se přece jen našel.

http://www.ebastlirna.cz/modules/Forums/files/thumbs/t_d6_194.jpg

---------- Původní e-mail ----------
Od: Zdenek <zdej na atlas.cz <mailto:zdej na atlas.cz> >
Dobrý večer.

Trochu jsem uklízel v knihovně a našel jsem knihy o elektronice a katalogy z doby mých studií (cca 30 let zpět).