OT: EVOLVEO STRONGPHONE X1

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Květen 15 08:13:20 CEST 2019

Na tohle chce mit jeste jeden stejny mobil vedle toho s prasklym displejem.
A modlit se, aby tam byl stejný fw se stejným menu, nic navíc, nic ubráno...

Prepnul jsem si jednou omylem Acternu do nejakeho jazyka, kde bylo na
displeji rozsypane zrní. A nesrovnal js to ani když jsem mel vedle stejny
merak, protoze u jineho jazyka bylo treba delsi pohyb v menu.