OT:clo a DPH u Aliexpressu

Josef Zeman jozem na volny.cz
Úterý Květen 14 13:41:49 CEST 2019

Zdravím

a hlásím, že celníci si kupodivu na takové věci moc pozor nedávají.
Kupuji na DX. I věci v ceně několika tisíc mi přišly bez celní okliky.
Nepřehlédli je. Na balíku byl štempl "bez cla", takže někdo to v ruce
měl. Telefon i holicí strojek. Tiskárnu jsem kupoval také tam. Číňanovi
jsem napsal, aby to poslal odněkud z EU warehouse, pokud je to možné.
Dorazila z Hamburku. Samozřejmě bez cla.

Zeman