Re: Multimediální centrum

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Květen 13 10:31:52 CEST 2019

Protože to "obří dělo" u mne vyjde na 450 Kč. Je k tomu dálkové ovládání,
umí to snad všchny možné formáty videí i obrázků, titulky a rozlišení si
nastavíte jaké potřebujete.
Má to autostart, má to autocopy, kde když máte na flešce adresář
autocopy, tak ji jen připojíte a automaticky se nahraje obsah
do vnitřní paměti, u typu 08 na CF kartu 4GB, která je v ceně.
Jindra Polívka