Fedex a celni experti

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Pondělí Květen 13 10:21:50 CEST 2019

Zdravim
Pri pondelku se hlasim z usmevnou nebo lepe receno historkou k placi.

Poprve po dlouhe dobe jse si nechal poslat z Ciny zasilku pres Fedex
(jinak posilam pres DHL).
Cena soucastek cca 900 USD (clo od nuly az do par procent dle typu
soucastek)

Dneska prisla faktura za cca 30 000Kc. Kdyz se fakturantka pidila co to
je, dostala odpoved z Fedexu, ze je to na fakture napsane, ze jde o
importni clo. To je asi vcetne priplatku za to, ze jim to trvalo 2 tydny
( DHL cca 3-4 dny). Asi pujdu vratit vysvedceni za zakladky, neb ty
pocty mi hlava nepobere. Tak jsem zvedav co z nich jeste vypadne.

A pak dejte fakturantkam volnou ruku.

LK