RE: Multimediální centrum

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Květen 11 18:22:38 CEST 2019

Intel Compute Stick, má to nějaký Atom, 32GB disk a slot na SD kartu, wifi a hlavně se to dá zapojit přímo do HDMI nebo přes krátký dodaný kabel schovat někde za TV. Běží na tom Windows 10 (bohužel Windows 7 nejde nainstalovat), linux jsem nezkoušel. S VLC a povolenou správou přes web jde hezky ovládat i frontu. Bohužel mně to neběželo stabilně při napájení z USB z TV, i když to běží na 5V, asi by to chtělo víc než 0,5A. S přiloženým adaptérem to samozřejmě běží dobře.
U nás jsem to udělal tak, že to samo nastartuje do Windows a spustí se VLC s parametry, kde si udělá playlist z nastaveného adresáře a pustí se to v plném okně a ve smyčce. Adresář je sdílený, takže tam jde nakopírovat soubory a nějak vynutit restart. U nás se restart udělá automaticky každou noc, takže si načte nový playlist. Mimo to jde ručně měnit playlist přes web. Restart by šlo dělat i dávkou třeba přes pstools, pokud je to potřeba měnit častěji a nečekat až na noc.