Re: Multimediální centrum

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Sobota Květen 11 08:04:54 CEST 2019

Ano a mám jich docela dost za velmi dobrou cenu.
A to ve dvou verzích. HD miniplayer MP08 a MP18.
Přehraje to snad úplně všechno a to i včetně titulků apod.
Bohužel zrovna odjíždím a tak podrobněji odpoledne.
Je to samozřejmě i s dálkovým ovladačem.
Přehrávače jsou jedenkrát použité v reklamní kampani.
Dálkové ovladače jsou úplně nové nepoužité.
Moc pěkná hračka :-)
Hezký den,
Jindra Polívka