NAS help

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Květen 11 00:16:35 CEST 2019

K té separátní trase a "ringu"  .....  co já mám přehled, tak většinou jsou
to "pseudokruhy" právě kvůli poměrně dlouhým souběhům většinou ve městech.
Ono když něco odchází z baráku, tak to jde jednou kinetou  všechno a někdy
hodně daleko.  Ještě jsem snad neviděl boudu, kde to z "ringu" přichází z
jedné strany a odchází z druhé.
Ono to na papíře vypadá krásně, jenomže jako na potvoru ten šílenej
bagrista  vždycky vyhrábne něco v tom souběhu.
Nebo se např. podělá nějaký WDM multiplexer a zjistí se až když je průser,
že tam na tom samým stroji jede i záloha....

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>