8.5 miestny multimeter, technologie z pred 30 rokov

Marián Hubinský marian.hubinsky na elso.sk
Pátek Květen 10 17:36:28 CEST 2019

Na 7-8-9 mieste to sice driftuje ale v radoch dni alebo hodin, niekedy vam
staci 24 hodinova stabilita, niekedy dokonca par minutova. Vsimnite si ze
tie meraky maju zvacsa dva vstupy a vedia robit medzi nimi nejake to
matematicke woodoo.
Mam sice internu referenciu na urovni 1 ppm ale pouzijem externu a a som s
rovnakym merakom o par radov presnejsi.

porovnavam dve presne zariadenia, na jeden vstup dam jedno, na druhy druhe
a robim pomerne meranie
to iste meranie ale su zapojene oproti sebe, vyuzivam len jeden vstup
v tychto pripadoch ma stabilita netrapi, trapi ma rozlisovacia schopnost

Napríklad:
kalibrácia kalibrátora - porovnavam napr: Fluke 5730 s 732C alebo
Josephsonom - staci ci m
potrebujem porovnat dve 732C voci sebe - staci mi par minutova stabilita

a potom hlavne sledovanie driftu, na to je velmi vela aplikacii napriklad
aj presne tenzometre, tam sa hrate aj na vacsie rozlisenie, hmotnost sa
lahko deli na mensie dieliky

na obrazku mate ako to vyzera pri porovnani kalibratora a referencie:

https://i.imgur.com/rBeZpRo.jpg

--
Marián Hubinský
e-mail: marian.hubinsky at elso.sk
mobile: +421 905 652001
Elso Philips Service, spol. s r.o.; Jilemnického 2/53; 911 01 Trenčín;
Tel: +421 32 6582410, 7431690; Fax: +421 32 6582592; http://www.elso.sk

 DC-DC meniče certifikované pre železnice, námorníctvo a jadrovú
energetiku 1E: http://elso.sk/polyamp/pu500/