8.5 miestny multimeter, technologie z pred 30 rokov

balu balu na k-net.fr
Pátek Květen 10 11:03:55 CEST 2019

hardware na to mam hotovy, onahda som zacal stavat fixne displeje pre
parametre zariadeni, ktore mam na starosti
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/LHC_fixed_display/IMG_1010.JPG

takze staci osadit dalsiu dosku a pohrabat sa v tom pol metri kubickom
rucickovych merakov co mam v krabici :-)

Jaromir je proste inovator uplne inej ligy ako sme vsetci ostatni dokopy...

b.