NAS help

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Květen 9 22:39:13 CEST 2019

aha, vdaka.

V ZA to nie je take caste, teraz to zrejme suvisi s vystavbou
dialnicneho privadzaca. Nejake vedenia prekladaju. Odstavku oznamili
dopredu. Nas v praci sa to tyka 2 dni (minuly piatok a buduci pondelok).
Odstavka trva cely efektivny cas dna, takze riesili nahradne volna,
dovolenky, pracu z domu, prehodenie prace na 1. a 8. maj... no radost
:-) Rovnako obchody v tej casti neotvoria, ziadna prevadzka nemoze fungovat.

miro