RE: náhrada 35Ohm koaxu 2x75 Ohm...?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Květen 9 17:49:11 CEST 2019

Urcite,

Kupte si VNWA a dozviete sa o kabli vsetko aj bez suplery :)
Beztak ked nepoznate vlastnosti dielektrika bude vypocet hruby
Ale pre amaterske podmienky bude hadam stacit

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Thursday, May 09, 2019 5:41 PM
To: HW-news
Subject: Re: náhrada 35Ohm koaxu 2x75 Ohm...?

Koukal jsem, je tam pekny vyber... ruzne impedance  ( i 10 Ohm koax )  ale  Minimum amount for companies:Kč1.542,87
Toho 75 Ohm koaxu mam dost ( kusy) bude to pro me levnejsi spachat ty paralelni useky.

Mimochodem da se nejak jednoduse ( ne merenim prumeru ) stanovit impedance koaxu, pripadne cinitel zkraceni?
Traba z 0,5 metru vzorku?
Mam spousty ruznych kousku ziskanych demontazi a na ruzne RF tranformatory by se to mohlo hodit.

[https://ipmcdn.avast.com/images/icons/icon-envelope-tick-round-orange-animated-no-repeat-v1.gif]<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>

Bez virů. www.avast.com<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>