8.5 miestny multimeter, technologie z pred 30 rokov

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Květen 9 17:32:41 CEST 2019

Děkuji za hezkou analýzu.  Popravdě těm počtům okolo DA ve vztahu k
uV    moc nerozumím, ale pochopil jsem, že jsou ( pro mě specifické )
určité oblasti, kde to měření napětí na X desetinných míst
může být důležité.  Je fajn mít obrázek, na co je to dobré i když já bych
to osobně nikdy nevyužil. Je to dle známého citátu -  čím víc vím, tím víc
zjišťuji, že vlastně nic nevím.
Ale pochopil jsem, že asi  mnohem více lidí vlastní nějaký ten kmitočtový
normál, než 6-ti a více místní voltmetr.  Už proto, že je dostupnější a
hlavně bude mnohem více lidí pracovat s časovou veličinou a kmitočtem než
např. měřit nonlinearitu převodníku.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>