NAS help

AZE aze na seznam.cz
Středa Květen 8 00:09:48 CEST 2019

Tak to vypadá u mne:
https://homeforum.zyxel.com/discussion/980/nas540-raid5-crash-volume-lost
aze

-----Původní zpráva-----
From: Jaroslav Lukesh
Sent: Tuesday, May 07, 2019 10:39 PM
To: HW-news
Subject: Re: NAS help

To kde klikáte, není linux, ale nějaké stránky, které spouští na tom linuxu
nějaké skripty. VVVV linuxu můžete klidně udělat novou partišnu přes starou,
měnit jí za provozu typ a nic se neděje, data jsou přístupná stále. Ale co
to webové rozhraní spouští za skriplené skripty, to nemůžu zaručit.

Dneska už by mohla existovat distribuce, kam připojíte disky z raidu, ona si
zjistí co na nich je za partišny, případně když je to nabořené, tak je
najde, ukáže co patří k sobě a opraví....

Necucám z prstu, na to všechno jsou dost silné nástroje. Není už náhodou
něco takového? Co Acronis, to je taky linux, neumí už něco?