vyrez do panelu pre Sub-d konektor

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Květen 7 09:00:30 CEST 2019

Ahoj,

úplně dobře se neorientuju v tom, k čemu jsi došel, ale možná se ti bude hodit vědět, že existuje něco, co se v TME označuje jako PCB-2, PCB-12 šroubová svorka bez šroubů
https://www.tme.eu/cz/details/pcb-12/pajeci-kontakty-do-pcb/fix-fasten/

Pokud není deska moc velká, tak se tohle dá do krajů a přišroubuje se skrz čelo. konektoru necháš prostě větší dírku jako má VGA konektor na laptopech. Ty jsou taky takové utopené a není s tím problém. Pokud předpokládáš použití nějaké složitější krytky, tak se podívej do současného pécéčkového kejsu dozadu - tam je větší díra a tenký plech na konektorech.

Jo a ještě k tvojemu dotazu - přivařovací matice existují, jejich tvar upravuje ČSN 021455.20 / DIN 929. Ale nemyslím, že by pájecí vlna ohřála matici natolik, aby se připájela a zároveň nezatekla do závitu.

---------- Původní e-mail ----------

Od: balu <balu na k-net.fr>

Komu: hw-list na list.hw.cz

Datum: 6. 5. 2019 20:48:58

Předmět: Re: vyrez do panelu pre Sub-d konektor

Ano, dakujem. Celkom si ma inspiroval. Myslim, ze to urobim tak, ze

konektory tohoto typu zapajkujem do hrubsieho plosaku, ktory bude

zaroven niest vsetku elektroniku.

Predny 1U panel bude tiez z FR4, alebo hliniku, a bude mat vyfrezovane

otvory pre cely konektor. Obidva plosaky sa spoja srobami, takze vznikne

1-2cm hruby sendvic, ktory by mohol mat aj rozumnu tuhost a neohybat sa.

To ma privadza k dalsej otazke. Existuju nejake matice do plosneho

spoja? Zastrci sa, zaspajkuje vlnou a mam pripravenu fixnu maticu.

b.

On 06/05/2019 18:16, Jan Waclawek wrote:

> Poslal som sukromne, bo su to hrozne mobilove fotky.

> Ale dovolil som si kresbicku s vyuzitim obrazku priamo z katalogu ITT

> Cannon. Cerveny je ten panel do racku, zeleny je plosak, cierny je trebars

> aj hlinikove L, staci niekolko kratkych povedzme 2cm kuskov po dlzke

> (samozrejme mimo tych konektorov), a do nich skrutky (a trebars aj

> maticky, ale to sa mi naozaj nechcelo kreslit :-) ).

> Ten plosak si neviem predstavit ako by mohol byt sucasne nosny aj funkcny

> (kryci).

>>> konektora (t.j. ze nim ide prestrcit), konektor v prevedeni do DPS je

>>> panel. To bolo na prvych vyrobkoch a bola to sprostost, je to prilis

>>> protikus.

>>> J