NAS help

per512 per512 na seznam.cz
Pondělí Květen 6 21:56:20 CEST 2019

   Njn,

   řady typu DS1xxj a DS2xxj je možno považovat za demo možných
vlastností systému, přestože nejsou levné, ne za produkční zařízení.
   Písmenko "J" znamená Junior, tj. (na HW úrovni) ještě očesanější než
bychom očekávali. Mám tu dvě DS21xj, které půjčuji zákazníkům, ať si
pohrají, jestli, se jim bude líbit rozhraní a, že je to opravdu celé v
češtině i s nápovědou (což je pořád silný argument :).
   Ze všech NAsů u nás dostupných má dle mých zkušeností (a to nejsem
jejich zaměstnancem :-) Synology asi nejsilnější podporu, opravu chyb,
vývoj a jde dopředu, včetně podpory zákazníkům.
   A navíc umožňuje výkoně růst s požadavky zákazníka za poměrně dobrý
poměr cen/výkonu a nutné údržby...
   Pořád jsou tu totiž firmy, které nemají milónové rozpočty v EUR na IT
strukturu a potřebují někde ukládat data s rozumným rizikem...
--

   RtepP