NAS help

per512 per512 na seznam.cz
Pondělí Květen 6 21:41:47 CEST 2019

   Můžu mít dotaz -
   na jakých řadách Synology se Vám to stává a kolikrát?
   Používáte řady FS nebo jen low-cost DS?
   Už stejný dotaz pokládám podruhé a zatím jsem nedostal konkrétní
odpověď...
   U mě běží Synology stroje jak v roli videoserverů (48 HD kamer max.),
tak v roli primárních mail a file serverů a kdyby neklekaly disky, tak o
nich nevím.
--

   RtepP