vyrez do panelu pre Sub-d konektor

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Květen 6 18:16:04 CEST 2019

Poslal som sukromne, bo su to hrozne mobilove fotky.

Ale dovolil som si kresbicku s vyuzitim obrazku priamo z katalogu ITT
Cannon. Cerveny je ten panel do racku, zeleny je plosak, cierny je trebars
aj hlinikove L, staci niekolko kratkych povedzme 2cm kuskov po dlzke
(samozrejme mimo tych konektorov), a do nich skrutky (a trebars aj
maticky, ale to sa mi naozaj nechcelo kreslit :-) ).

Ten plosak si neviem predstavit ako by mohol byt sucasne nosny aj funkcny
(kryci).