NAS help

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 6 17:19:17 CEST 2019

Tohle znám, běžný problém většiny IT a telekomunikační technologie.  Běží
to roky, pomalu vysychají elyty, degradují součástky.
Výpadky žádné nejsou, je to podložené staničními bateriemi,  "uptime"
klidně 8 a více let.
Pak přijde někdo , třeba prodloužit lištu pro jističe, přidat hřebínek do
napájení, po předchozí složité domluvě si to  na chvíli  vypne ( PEW )  a
už to nikdy nenaběhne.
V poslední době je ale poločas obměny technologie tak častý, že  k
uvedenému jevu dochází čím dál tím méně...

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

po 6. 5. 2019 v 10:16 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>