NAS help

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Květen 6 10:41:19 CEST 2019

Zdravím,

tak to není žádná novinka. Dokud běží, tak běží. Jen se nesmí zastavit.
Vymlácená ložiska, trochu prachu, který se dostal, kam neměl, chlupy na
napětí z měničů .... a je konec. Jen pět let je trochu málo. Máme tady
i letité stroje, jen slušné značky. Disky obvykle vrčí, jak jedoucí
traktor, ale stále jsou funkční. Člověk se až lekne, když přenáší obraz
na nový. Po připojení místo starého je najednou naprosté ticho. Pokud
mají smart, tak občas mrknout, co si o disku myslí a poštvat na něj
diagnostiku. Jak naskočí nějaké chyby čtení, vadné bloky nebo klesne
wear level, tak pryč. Je už jednou nohou v hrobě.

Zeman