polarizace VKV vysílačů

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Květen 6 08:33:18 CEST 2019

Zdravím

a jsem zvědav, jak bude všude DAB(+). Zatím je to děs a bída. ČRO a pár
dalších stanic. V kabelovce se rozšiřuje zpětný kanál, který ve
spolupráci s filtry pohltí VKV. Zákazníci tak stávající přijímače
provozují na kus drátu, protože nabídka v DABu je tristní. A mít pro
příjem rádia zapnutou televizi, aby brala rádio z DVB-C .... a ještě
řešit přepojení na rozumnou audiosoupravu? Nic moc. Až budou za rozumné
peníze modulátory, tak to do kabelu půjde jako DAB. Tam to bude
jednoduché. Ve vzduchu bude docela zábava ukrmit celou republiku
alespoň tak, jak to umí stávající VKV.

Zeman