polarizace VKV vysílačů

Josef Zeman jozem na volny.cz
Neděle Květen 5 22:04:14 CEST 2019

JJ, všiml jsem si, v oboru dělám pěkných pár let. Jen mám i zkušenosti
z míst, kde vysílače moc nevysílají a slušná anténa se hodí. A kupodivu
je to na našem území. Krušné hory moc neobsluhuje ani VKV ani BTSky.
Tam se hodí pořádná anténa ještě i na mobil. Na rovině to RDS v pohodě
dá, ale tam je v háji, když nemá kde brát.

Zeman