vypocet

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Květen 4 11:30:21 CEST 2019

On Sat, 4 May 2019, Petr Simek wrote:

> Samozrejme ze zavisi od prurezu jadra - kdyz date dva toroidy
> k sobe a namotate na ne spolecne stejne mnozstvi zavitu, muzete
> do tehle kombinace pustit 2x vetsi proud.

Pardon omyl - zdvojenim jader take dojde ke zdvojeni Al takze
amperzavity zustanou stejne. Ale diky zdvojeni Al bude indukcnost
2x vetsi takze pro stejnou indukcnost staci mene zavitu .

Pri zachovani stejne indukcnosti a mene zavitech je mozny na dvojitem
jadre vetsi proud ale bude do krat druha odmocnina ze 2.