CAN zbernica - filter v signale

Miro su as5sgm na gmail.com
Pátek Květen 3 20:20:37 CEST 2019

Pre clasicky can je max. rychlost definova 1Mb\s. Pre CAN FD mozu ist data
az do 8Mb\s samozrejme hlavicka(start bit, id ..) mozu ist max do 1Mb\s ale
data mozu ist viac. Podla specifikacii k prosecoru aurix tricore a
transceiver moze byt max rychlost 5Mb\s no bohuzial nad 4,2 sa neviem
dostat. Tak som chcel vediet ci ten filter nemoze mat vplyv na signal. Ale
kedze som si neuvedomil ze max je okolo 180Mhz tak asi nie. Can analyzer od
Vector krasne posiela aj pri 5Mb\s, transceiver to pekne prevedie ale
procesor nie a nie akceptovat 5Mb\s. Pri vysielani je vsetko nastavene na
5Mb\s a vysiela sa 4,2Mb\s.

Mate niekto skusenost s AURIXOM?