[OT] 3d tisk ozubeni

Pátek Květen 3 06:16:38 CEST 2019

Dekuji, to je naprosto super manual, varianta v priloze vypada zajimave,
zkusim ;-)

Jen mi vrta hlavou - napr. kdyz budu mit z_centr 10, z_kor 50, z_sat
vychazi 20 a satelity vyjdou rozmisteny pravidelne po 120 stupnich? Nebo
to proste jen pujde smontovat a pravidelne to nebude. Nejak si to
nedovedu predstavit, pokud neni z_centr i z_kor delitelne 3.