[OT] 3d tisk ozubeni

Čtvrtek Květen 2 19:41:20 CEST 2019

Zkusim, kazdy namet dobry. Nejak jsem to vytisknul a vubec to nesedi...
IMHO musi byt nejake pravidlo v pomeru zubu vnejsi-saatelity-vnitrni aby
sedely roztece. Nebo cim se to da ovlivnit? Kdyz menim modul, krome
celkove velikosti se proporce zdaji stejne. A kdyz 3 satelity, tak
vnejsi a vnitrni pocet zubu proste musi byt delitelny 3 ne?
Zame je udelat vetsi prevod na drtic sladu, jako takovy vetsi mlynek na
maso, chtel bych to honit malym KM a prevod je potreba odhadem docela
velky a hlavne bych nechtel mit axialni sily na sneku.