flash NAND a zapis bez vymazani bloku

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Květen 2 13:48:05 CEST 2019

Tak zahada odhalena.
Pred poslednim blokem (coz je zapis mensi nez cela page) jsem spustil
funkci readpage.
Tim padem to nejakym zahadnym zpusobem posunulo stranku a zapisovalo to
o 512 bajtu vyse.
Co je mi stale zahada, pokud  zapisu cely blok dat a pak jej prectu, tak
je vse v pohode.
Pokud ale ctu po strankach ktere pred timk zapisuji (nebo prave pred tou
posledni abych mel kontrolni vypis na debug co se tam zapsalo) tak se mi
nasledujici zapis  rozhodi.
Je u NAND jeste nejaka zaludnost ?
Nebo mam jeste neco spatne nastavene?
Pri zapisu mam jak nastavene write enable, tak write disable.
Akorat pri cteni mi status vraci 0x02 hodnotu, coz je R/W register,
ktery ma byt spravne 0.
Interrupty mam zakazane.

LK