[OT] 3d tisk ozubeni

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Středa Květen 1 18:42:39 CEST 2019

pre evolventne ozubenie: funkcna cast krivky bude rovnaka ale prechodova
cast(v pate bude ina) takisto na hlave zuba vnut. uzubenia nebude vyrobena
prechodova krivka z vonkajsieho ozubenia.

> - Mam vnejsi kolo, satelity a vnitrni kolo, je nejaka zakonitost poctu
> zubu a modulu? Se mi zda, ze to nejak automaticky vychazi, pocty zubu
> vnejsiho a vnitrniho kola logicky musi byt delitelne 3 pro 3 satelity a
> vychazi mi to pokusne treba 45/18/9, nebo 30/12/6 atp... Je nekde
> popsan princip, jak ty pomery pocitat?

musi platit aby sa to dalo zmontovat:
(pocet_zubov_koruny + pocet_zubov_centralu)/pocet_satelitov = cele cislo

m.