jedna cvicna metrologicka

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Středa Květen 1 14:05:22 CEST 2019

Ach, meracky uz mam davno za sebou a skripta zapadaju prachom.

Pri zohladneni vsetkych merani by to teda mal byt  Uref=4,0955944 +-
0,00003597221V.

Ak vynecham lavy horny, tak Uref=4,09557875 +- 0,000009574271 V

Aka je spravna odpoved?

Riso.