Zajimavost - komercne dostupne atomove hodiny

Neděle Březen 31 19:33:02 CEST 2019

Neprepápajů jednou za těch 16 minut do Bratislavy? Chci říct - na jiné satelity?
Zatímco ty druhé, když něco vypadne, tak zůstanou stoicky klidné, však on zase
signál jednou přijde?

(nedalo by se z něj logovat i to, co zrovna přijímá? Že by to při tom zakuckání
třeba něco zajímavého řeklo)

D.O.