Re: Veřejný rozhlas, bylo: LEDky ve Stromovce

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Březen 31 16:15:47 CEST 2019

Já na tohle narazil před několika lety v souvislosti s “vodovodní kalamitou” v Praze: Asi po minutě mi došlo, že venku něco hlásej rozhlasem. Otevřel jsem okno a poslouchal. Hlasitost dobrá, rozumět bylo 0. Jen úplně na konci poslední 2 slova (konec názvu úřadu).

Naopak na vesnicích, kde rozhlas léta běžně používají, žádný problém není a nebyl, protože do toho uměj mluvit: Dělaj dost velký pauzy na dozvuk.

PH

From: Jaroslav Kotlaba
Mně to připomnělo, u nás asi na baterky funguje veřejný rozhlas, je taky na kandelábrech s veřejným osvětlením, asi je tam baterka co se dobije, když světla svítí a hlášení se přenáší bezdrátově. Solár tam asi není. Akorát si asi nikdo nedal tu práci, aby vyslechnul jak je to slyšet, když se něco hlásí. Aspoň u nás je kraválu z toho plno ale rozumět je howno, zřejmě se míchají zvuky z několika amplionů, samozřejmě s různým zpožděním.
:-(

---------- Původní e-mail ----------
Od: Michal Gregor <a2x1nptda8 na email.cz>

  ...na jedne ulici 20 sloupu a na nich bedna s baterii, ...