Re: Nabízím schéma pračky PHILCO WMB 1062 MX

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Březen 28 22:52:01 CET 2019

Problém s těmi weby a úložišti je ten, že to za čas zmizí a odkaz pak
nefunguje.  Už kolikrát jsem v archivu na něco klepnul a obrázek, odkaz už
neexisoval..  Sám jsem takových svých odkazů nepočítaně pohřbil, když
například ukončil činnost ic.cz . Byl bych za to pořádně to zkomprimovat
(tak aby zůstala informace) a nechat to jako přílohu...

čtvrtek 28. března 2019 David Obdrzalek <David.Obdrzalek na mff.cuni.cz>