3D tlac - thermal protection

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Březen 28 13:45:27 CET 2019

zdravim,

odkedy som si nahodil svoj SW do tlaciarne (po vymene riadiacej dosky),
tak mavam problem s Thermal Protection Runaway. Predchadzajuci FW
(oficial z CTC i3) to asi nemal, nikdy som to tam nevidel. Problem mam
hlavne ked dotlacim a davam dalsie tlacit s este horucim hotendom. Ked
uz tlaci, tak je to v pohode (okrem toho ked zrazu spravim prievan a
ochladi mi podlozku).

v Marline mam toto:
  #define THERMAL_PROTECTION_PERIOD 60        // Seconds
  #define THERMAL_PROTECTION_HYSTERESIS 10     // Degrees Celsius
  #define WATCH_TEMP_PERIOD 20                // Seconds
  #define WATCH_TEMP_INCREASE 2               // Degrees Celsius

Uplne tomu nerozumiem. Co tomu mam doladit aby mi to furt neblblo?

Vdaka

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.