HDMI - bile tecky v obraze

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Středa Březen 27 21:39:14 CET 2019

Takže jsem zkoušel odpojit blizke AP, odpojit ethernet atd nic nepomohlo.
Pořád bílé tečky. Zkoušel jsem i aktivní HDMI rozbočovač a jiné zdroje HDMi
signálu.

Až jsem to celé překopal, krabičku s libreelec, HDMI switch, chromecast,
audio extractor atd jsem dal nahoru k projektoru, takže ten proradný HDMI
kabel už není potřeba :-). Rozholill jsem ho a posílám si po něm dolů zvuk
v SPDIF a napájení nahoru pro všechny krabičky. Manželka je spokojená, že
nikde nejsou vidět kabely a nepřibyla žádná lišta s novým HDMI kabelem. A
to byl účel :-)

Asi se na něm nějak podepsali zedníci nebo nevím proč zrněl...

HP