OT: reset ZyXEL ES-105A

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Březen 27 20:10:53 CET 2019

Ahoj Honzo, diky za rady. Download   mam podle technika Cetinu 24Mbis/sec
upload ale jen 2.5 Mbit/sec. Merici na Internetu je to o trochu min, ale
oproti pripojeni vzduchem je to znacny pokrok. Co se tyce tech adres tak to
umim udelat, jen jsem si toho nejak nevsiml po instalaci, ze jsou ty adresy
jinak a pri tom flashovani stareho rooteru jsem to nejak pomotal.
Diky vsem za rady, nejenejci byla ta, ze mam v siti dve komponety od
Zyxelu((::