OT: reset ZyXEL ES-105A

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Březen 27 08:43:26 CET 2019

Dobrý den,

díky všem za odpovědi.  Byl jsem obětí bludu, který souvisel se změnami v
naší domácí síti.   Jsme na vesnici, takže možnosti připojení k Internetu
jsou omezené.
Asi rok jsme provozovali bezdrátové připojení od Tmobile s poměrně špatnými
výsledky. Některé stránky se otevíraly až na potřetí, připojit se přes VPN
do práce
nebylo prakticky možné.   Jakmile se po vesnici začaly objevovat na
telefonních rozvaděčích modré samolepky, nabízející rychlý internet po
telef. kabelech,
začali jsme se o to zajímat.  Minulý týden jsme to zprovoznili, není to
sice žádný zázrak, ale 20mbit/sec to jede a stránky se načítají normálně.
Problém byl ale v tom, že ten VDSL router přiděluje adresy 10.0.0.X  na
rozdíl od předchozího bezdrátového , který dával klasiku 192.168.0.X.
V rámci nové instalace jsem chtěl přidal ještě jednu WiFi síť a pro tento
účel jsem přeflashoval jeden starý malý router softwarem dd-wrt.
Bohužel ty zmatky v IP adresách nějak způsobily, že se mi teď ta hlavní síť
od VDSL routeru na mém hlavním stolním PC
jmenuje dd-wrt a nikde nemůžu najít, kde se to přepsalo.  Před tím se to
jmenovalo jen "Síť" Není to ani v PC ani v tom VDSL routeru.
Když otevřu ve W7 Centrum připojení, je to zobrazeno jako domácí síť s
názvem dd-wrt , připojení přes T_MOBILE_DRAT.
To Tmobile... přepsat umím, ale název té domácí sítě ne.
 Ten flashovaný router dd-wrt teď připojen ani nemám, když ho připojím do
toho Switche Zyxel ES-105A, vytvoří se další Wifi síť, dá se přes ní
připojit do internetu,
ale neumím ji nijak nastavit.  To ale teď není podstatné, jen bych
potřeboval přepsat název té domácí sítě z toho dd-wrt na něco obvyklého.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW