HDMI - bile tecky v obraze

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Úterý Březen 26 00:17:40 CET 2019

Zdravim konferenci,

mam problem s HDMI kabelem k projektoru. Je dlouhy cca 4m a pri tmavych
scenach se v obraze objevuji rusive drobounke bile tecky. Ve dne si toho
clovek ani nevsimne ale vecer je to videt a stve me to, kdyz jeste navic
vim, ze to kde i bez tecek. Ten kabel je zabudovany pod omitkou a nejde
vymenit. Pokud to pripojim jinym kabelem je to OK. Jenze nechci to
pripojovat jinym kabelem... hlavne ze jsem na to zabudovani koupil nejaky
super modry tlusty pozlaceny aby to bylo bez problemu a ted tohle ... :-)

Na co se zamerit? Ja myslel, ze HDMI bud jede nebo nejede. Neni to nic
strasneho, ale stve me to. Zkousel jsem na kabel nacvakavat ruzne ferity
nebo ruzne prizemnovat, ale nic nepomohlo. Muze to rusit treba ethernet
ktery jde v soubehu s tim kabelem cca 2m nebo blizke wifi AP (cca 10 cm od
kabelu)?.

Diky za napady,

HP