Lasery ( bylo mini cnc )

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Březen 25 19:20:09 CET 2019

Kvíz, který má "přes celou obrazovku" spoiler ve formě nápisu Chirana není kvízem :-)))

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Monday, March 25, 2019 5:33 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Lasery ( bylo mini cnc )

Pan Pavel Hudeček tak odhadem už  před 10 lety pořídil odněkud CO2 lasery.  Ten menší měl tuším 30W a to bylo jiné kafe, než ty LED lasery.
Nevím, jak to bylo cenově, ale už by se s tím nechalo ledacos dělat.

To já si pořídil taky zajímavou vakuovou součástku. V příloze obrázek ( kvíz )   :-)

[https://ipmcdn.avast.com/images/icons/icon-envelope-tick-round-orange-animated-no-repeat-v1.gif]<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>

Bez virů. www.avast.com<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>