Regulator motoru 40V 15A PWM - obousmerne otacky

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Březen 24 16:40:44 CET 2019

Zdravim

shanim nejakou desticku co by delala regulator SS motoru .
Napajeni je 24~ usmernenych filtrovanych . Motor je tusim 24V
10-15A uhlikovy. Aby se dala prepinat polarita otaceni,
regulace obycejnym PWM rizena potenciometrem. Idealne kdyby
se to jednim potenciometrem ridilo na oba dva smery otaceni-
v polovine to stoji na miste, maxima jsou na koncich drahy.

Nechce se mi nic bastlit, nejradeji bych koupil neco hotoveho
ala stavebnice+DPS nebo osazena DPS.

Nemate napad kde neco takoveho maji ?

Diky.