mini cnc

quattrohaje na haje.cz quattrohaje na haje.cz
Neděle Březen 24 14:41:02 CET 2019

Jjj, také jsem tak začínal. udělat 3D tiskárnu trošku univerzálnější (3D
tisk, laser, frézování). První dvě funkce fungují v pohodě.Frézování po
několika pokusech jsem to vzdal, hlavní důvod byl spoustu prachu a bordelu,
který se musel uklidit, než jsem zase mohl tisknout. S laserem jsem také
vzal 3W , že to bude stačit, ale po pár testech už jsem koukal po 15W :) .
Výhoda toho 3W byla, že měl celkem dlouhé zaostředí do tenkého paprsku (cca
kolem 1cm délky) , u toho 15W je to tak 2-3mm a pak se zvětšuje průměr
paprsku.
---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 24. 3. 2019 13:40:47
Předmět: Re: Re[6]: mini cnc
"
Silnější se dá dokoupit a slabší zůstane.  Není lepší rovnou vzít ten
silnější? Vyjde to levněji :-)

Připomíná mi to moje začátky  s člunem.  Říkal jsem si, že mi 5HP motor
stačí. A zbytečně jsem si zkusil, že ne.

Kdybych tenkrát dal na radu ostatních okolo jachtingu atd, vyšlo by mě to ve
výsledku levněji.

Ale na druhé straně si tím asi každý musí projít.  Já mám takovou blbou
vlastnost, že jsem stále nespokojený.

Furt se mi něco nelíbí a už v momentě kdy rozbaluju třeba 3D tiskárku
přemýšlím o něčem lepším.

Ender 3 pro co mám je výborný, nicméně jsem zjistil, že na vysoké výtisky (
více než 15 cm ) už to není - konstrukce není tuhá

a při přejezdech to cuká horní hrazdou a tisk už "schoduje" ..  Takže se to
bude předělávat do krychle, aby byla ta horní hrazda lépe zakotvená.

	 Bez virů. www.avast.com

(#__4c9874ee__DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2)

ne 24. 3. 2019 v 12:41 odesílatel Vladimír <newlad na centrum.cz